wtorek, 26 czerwca 2012

CANDY I

Może masz jakiś ulubiony kwiat? 

Może jakiś gatunek szczególnie Ci się podoba? 

Napisz, a być może zrobię go dla Ciebie, z bibuły.

Osoba, która wygra candy, otrzyma ode mnie kwiatka/ki z bibuły robione na życzenie, 

według swojego uznania.

Postaram sprostać zadaniu :)

Muszę przyznać, że bardzo mobilizuje mnie fakt, że zrobiłabym coś nowego.

Zabawa trwa do 13 lipca, do moich imienin. 

A zaczyna się od moich urodzin! Bo już dziś kończę 24 lata! :P



ZASADY:
  1. Zapisz w komentarzu nazwę kwiatów, bądź pojedynczej sztuki. Możesz umieścić opis swojego wyobrażenia kwiatka.
  2. Dodaj na swojego bloga podlinkowane zdjęcie umieszczone powyżej.
  3. Możesz dodać mnie do obserwowanych. Warunek niekonieczny. Nie zmuszam nikogo :P

Jedna z obserwowanych osób otrzyma ode mnie "małe co nieco". Ty razem według mojego pomysłu.

Zapraszam!

Malmys

20 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszych urodzin. Bardzo chętnie zapisuję się na candy. Moje ulubione kwiaty to goździki i frezje. Byłoby cudownie wygrać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rownież życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin,i chętnie zapisuje się na Twoje candy,a moje ulubione kwiaty to słoneczniki i storczyki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony to storczyk:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione życzenia urodzinowe, zdrówka i mnóstwa pomysłów. Zapisuję się na candy, uwielbiam maki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię róże,bratki;-0
    Mogę długo wymieniać;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    oczywiście zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bardzo lubię dzwoneczki, o takie :)

    ciekawa jestem jakby Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wszystkiego najlepszego rówieśniczko:) Hmmmm cóż ja lubię za kwiaty???? Jejku gdybym miała tak pisać to by ich było mnóstwo, ale chyba wybiorę orchideę :) Oczywiście ustawiam się w kolejce:) PS: Te kwiaty na bannerze są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji minionych urodzin!!
    marzy mi się bladoróżowa róża, o dużym pełnym kwiecie
    zapisuję się do grona chętnych :)
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)
    http://halula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnych szczególnych wymagań a zdjęcie tych, które zamieściłaś tak mnie zauroczyło, że prosiłabym o taki sam bukiecik jaki widnieje na zdjęciu :)
    Dodałam baner i z przyjemnością obserwuję Twojego bloga..

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się wybieram takie przepiękne kwiatki jak na banerku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również się zapisuję! Moje ulubione kwiatki to fiołki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tulipany, a Twoje kwiatki są cudne :).

    Mam nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślę spóźnione ale szczere życzenia :) Moje ulubione kwiaty to... róże. Ale w niestandardowych kolorach :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym wziąć udział :) Moje ulubione kwiaty to tulipany.
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. MAM NADZIEJĘ ŻE JESZCZE ZDĄŻYŁAM.
    PRZESYŁAM SERDECZNE ŻYCZENIA
    MOJE KWIATKI TO (BANALNE) RÓŻE
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:-) jeśli chodzi o kwiaty to uwielbiam frezje we wszystkich kolorkach :-)http://beciahafciki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się bardzo podobały te, które już zrobiłaś (w przedostatnim poście). Anemony?
    Oczywiście się zgłaszam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe tworzysz kwiaty. Uwielbiam kolwalie, poza tym róże, storczyki, bardzo też lubię polne kwiaty jak habry i inne. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem zafascynowana Twoimi kwiatkami więc ustawiam się w kolejce po takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się, choć... nie mam bloga :) ale tak bardzo podobają mi się te kwiaty, że nie mogę się oprzeć. kocham maki, uwielbiam ich czerwony kolor i to, jak niebywale wyglądają na łące.
    a może się uda mimo braku bloga?
    pozdrawiam i zostawiam maila w razie czego: senninha@vp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;o)