środa, 3 października 2012

Zabawa jesień w kolorach tęczy - pomarańczowy

Tym razem w tej zabawie bierze udział kolor pomarańczowy.
Ze względu na to, że ostatnio okazało się, (całkiem przypadkiem!) iż jestem urodą jesień stał się on moim ulubionym kolorem. A tak całkiem przypadkiem, bo brałam udział w darmowym profesjonalnym makijażu-jako modelka :P

 Mój rudy psiak na czele z moim ulubionym polarowym kocem i krzesłem do biurka, na którym zasiadam niemalże codziennie do komputera.


 I znów mój psiak na pierwszym planie. Kolejno ceglasta tunika, którą sobie sprawiłam z szafa.pl
I świetny lakier...hmmm... chyba z Natury.



 I butki kupione na przecenie, bo była to ostatnia para, w moim rozmiarze, czyli 35 i to po 39zł w sklepiku w mojej miejscowości.


Do następnego koloru!

PS. Mam urlop ! Jupi!

2 komentarze:

  1. Robisz takie wspaniałe kwiaty i rzeczy z masy solnej, śliczne :-) Jakiś czas temu wygrałam Twoje candy, nie wiem czy to nadal aktualne? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się pomarańcze zwłaszcza u kogoś :) ale co tam łaszki ślicznego masz psiaka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;o)