niedziela, 7 października 2012

Zabawa w kolorach tęczy - żółty

Tego lata postanowiłam zasiać słoneczniki.
Urosły piękne, dorodne. 
Dlatego są już dawno schrupane. 
Te, które nie zdążyły się rozkwitnąć wstawiłam do wazonu. 
Niestety ostał się już jeden.


A to moje legowisko :o) 
I ulubiona żółta podusia, która była szyta specjalnie dla mnie... 
(kolor koca zmienił całkowicie na zdjęciu kolor poduszki!? )


 * * *
 
A to otrzymałam od Aniołowo z wymianki czekoladowej u Modraka .
Moje zdjęcie posiada niestety część paczuszki, bo niestety słodycze i herbatki zostały pochłonięte.
Kolczyki i naszyjnik są przepiękne!
Dostałam jeszcze kartkę z okolicą, w której mieszka aniołowo :o)


A to w całości. Da..dam!

Źródło: http://aniolowo24.blogspot.com/ z dnia 7.10.2012r.
Dziękuję pięknie! I pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz ;o)