niedziela, 7 kwietnia 2013

Moja druga natura

Czas pokazać moją drugą naturę - ogrodniczą. W tym roku nieźle się zaopatrzyłam w nasionka. Brałam również udział w Klubie Pożądanego Nasionka oraz w Zielonym Kąciku Badawczym.


Na początku marca zaczęłam częściowy wysiew w doniczki. Zaktualizowałam go wczoraj. A tak przedstawia się moja "szklarenka".



Od 15 kwietnia mam zaplanowany urlop. Przez 2 tygodnie chcę przygotować cały ogród na ciepłe dni.
Ach... Tyle pracy przed nami!

A tak wyglądają przebiśniegi w moim ogródku.


Pozdrawiam iście wiosennie :o)

2 komentarze:

  1. Super szklarenka! Zazdroszczę ręki do kwiatów i warzywek. U mnie tylko wytrzymałe roślinki mają szansę, niestety nawet lawenda mi się nie utrzymała :/ Pozdrawiam wiosennie! Ps. piękne przebiśniegi!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie - tak trzymać! A od 15go kwietnia wiosna już pewnie zawita na całego i będziesz mogła zaszaleć w ogrodzie! Pozwodzenia. K

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;o)