niedziela, 19 maja 2013

Nowe zdobycze i wymiana

Witam znów iście wiosennie, także nowych obserwatorów. Co wypłatę przelatuję przez blogowe pchle targi i jak co miesiąc co nieco znajduję. Tym razem utrafiłam zegar do kuchni. Mój mężczyzna dołączył do niego wskazówkę na sekundy  podokręcał śrubki. I już lepiej wygląda.


Udało mi się zamówić decoupage'owy wieszak do spiżarni.


A na wieszak woreczek na czosnek.


Na srebrnej agrafce wypatrzyłam serduszka po atrakcyjnej cenie. Róż do sypialni, a kawa do łazienki.


Na święta Wielkiej Nocy otrzymałam od teściowej  obrazek rysowany kredkami. Nigdy nie wspominałam, że jest artystką. A jest doskonałą :o)


Zaproponowałam wymianę Beacie z Mój świat krzyżyków. Otrzymałam przepiękne zakładki i książkę. Jestem bardzo zadowolona, bo ja tak nie potrafię. Beata w zamian dostała ode mnie bukiet kolorowych frezji.



Pozdrawiam :o)

1 komentarz:

  1. śliczny zegar:)reszta też wspaniała!!udało Ci sie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;o)