sobota, 24 sierpnia 2013

Candy nr 2

23 września rozpoczyna się pierwszy dzień wiosny.
Jako, że chciałabym zatrzymać nieco lata proponuję candy.
Będzie trwać do ostatniego dnia lata.
Po tym dniu, wylosuję 1 osobę, która otrzyma poniższy bukiet.

ZASADY:
  1. Umieść komentarz pod tym postem.
  2. Dodaj na swojego bloga podlinkowane zdjęcie umieszczone powyżej.
  3. Możesz dodać mnie do obserwowanych. Warunek niekonieczny.
Dziękuję za udział w losowaniu. Każde zgłoszenie mile widziane :)




Do następnego posta!

16 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza!!!
    Bukiet jest cudowny.
    23,09 zaczyna się niestety jesień ( też piękna pora roku, ale to nie to co wiosna)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem number 2. Bukiet jak żywy! Pozdrawiam! asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi sie Twoje kwiaty, więc staje i ja w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłabym zaszczycona :) Ustawiam się więc w kolejce, Pozdrawiam Inga

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwiaty, z chęcią bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :) ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam!jestem tu po raz pierwszy ale ten bukiet tak mi sie podobva ze skusze sie na zabawe i nawet chetnie zostane na dluzej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, ja również się zgłoszę. Bukiet wygląda bardzo zachęcająco - podziwiam talent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mnie uradowałaś, że jesień i zima będą odwołane ;) Dla mnie wiosna i lato mogłyby naprzemiennie przychodzić ;) Buziaki ogromne i mam nadzieję, że poczuję zapach Twojego bukietu ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się po cudeńka!

    Obserwuję.
    just--art.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, zgłaszam sie do zabawy juz wstawiam banerek i obserwuje również,
    pierwszy raz widze storczyka z bibuły,
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwa lata temu kupiłam sobie bibułę, po to by tworzyć takie arcydzieła jak Ty. Niestety bibuła przez te dwa lata przeleżała w szafie ponieważ poddałam się po pierwszej próbie zrobienia z niej chociażby jednego kwiatka. Jestem wielką fanką ręcznie robionych dekoracji, sama większość takich rzeczy mam w domu i miło by było wygrać taki bukiecik, który by rozświetlił tą szarą i ponurą jesień, która zbliża się wielkimi krokami. Oczywiście zgłaszam się:)
    PS: Zapraszam również do siebie na Waniliowe rozdanie:)
    Banner wstawiony:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Twoje kwiaty wyglądają jak żywe:) A te cudownie wykończone płateczki są po prostu bajeczne:) Podziwiam i mocno trzymam kciuki za szczęście podczas losowania:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:) Od dzisiaj zmieniam nazwę i obserwuję jako: Małgorzata C. Poprzedniej nazwy "Fantazyjne Upominki" nie zaakceptował Google+ i moje konto zostało zablokowane. Przepraszam za zamieszanie:)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;o)