czwartek, 5 września 2013

Jesienne inspiracje na kwiaty

O jaaaki długi tytuł :)
Drugi blog pochłania mi więcej czasu (TU zapraszam). Poza tym, jakoś nie mam ochoty na rękodzieło ostatnio. Tak więc, dla Was inspiracje na jesienne wieczory. Inspiracje na jesienne kwiaty z bibuły i krepiny. A nóż się ktoś skusi.

źródło
źródło
źródło
 Natrafiłam na piękne chryzantemy z krepiny. Ale nie ma do nich kursu.

źródło
Znalazłam hortensję z krepiny, ale brak kursu.

źródło
Można jeszcze zrobić jesienne róże. Są one wtedy koloru herbacianego bądź pomarańczowego.

chętnie pooglądałabym Wasze jesienne prace. 
Jeżeli macie takie, załączcie proszę linka w komentarzu.

Pozdrawiam

Malmys

7 komentarzy:

  1. Przepiękne kwiaty, jak prawdziwe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, aż zapiera dech.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety taka teraz pogoda, że nic się nie chce:/ Słonecznik najpiękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słonecznik jest prześliczny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie po wyróżnienie http://zaczarowanypapier.blogspot.com/2013/09/nominacja-do-wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;o)