sobota, 26 października 2013

Tutorial

Mam dla Was małego tutka. Pewnie się przyda, bo niedługo Święto zmarłych. Same/sami możecie stworzyć swój wieniec. Ja wybrałam rozwiązanie drzwiowe.

Wiem, jakość zdjęć nie zachwyca. Musiałam niestety roić je w domu.


Potrzebne będą:
  • sterta gałązek iglakowych
  • kombinerki (ja mam takie do drutu)
  • drut grubszy do stelaża i cieńszy do owijania

Grubszy drut składamy trzy razy i związujemy. Będzie służył jako stelaż.


Następnie przykładamy gałązki i owijamy cienkim elastycznym drutem.

Część zrobionego wieńca.

Łączymy ze sobą końcowe i początkowe gałązki drutem.

Viola!
 Zajęło mi to 10 minut :)

Muszę dokupić jeszcze jakąś szeroką wstążkę, bo w domu brak.

1 komentarz:

  1. super pomysł!tyle tui mam wokoło i zbędnych gałązek-już wiem jak je wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;o)