niedziela, 5 stycznia 2014

I kolejne stroiki

Powstały kolejne stroiki na bazie gąbki florystycznej (ale pokażę tylko jeden).

Już od dawna chciałam takiej gąbki spróbować, ale wydawało mi się, że jest dość droga. A przed świętami zawsze liczymy się z groszem. Któregoś razu postanowiłam zobaczyć ile takie gąbki kosztują na allegro i... okazało się, że 3,50zł za sztukę. Znalazłam taką w pobliskiej kwiaciarni za 5zł. I ta opcja mi najbardziej odpowiada, bo nie muszę wydawać dodatkowych pieniędzy na przesyłkę. Taki blok ma  dwie podziałki, z czego można uzyskać 3 mniejsze bloczki, więc wyjdą z  3 stroiki.


Udanego dnia Trzech Króli :)

3 komentarze:

  1. So stunning the crepe roses look
    Cheers
    Dr Sonia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś wyróżniona do Liebster Blog Award przez www.wolnymczasem.pl za dobrą robotę!
    Szczegóły u mnie na blogu.
    Zapraszam do odpowiedzi na pytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ozdoba :)
    Dziękuję za głos oddany na moją pracę w siłowni twórczej "dziecięce marzenia "
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;o)