czwartek, 2 stycznia 2014

Podsumowanie roku 2013


W roku 2013 powstało sporo nowych prac, głównie wiosną. Udało mi się sprzedać co nieco i miałam trochę zamówień. Pod koniec roku odsunęłam na bok bibułkarstwo i zajęłam się innymi pasjami. No ale oczywiście na wiosnę znów wrócę. Tak już jest z pasjami. Gdy poświęta się hobby za dużo czasu, to trochę ubywa na jego zainteresowaniu. Musiałam chyba trochę odpocząć od bibuły. Ale od wiosny wracam z nowymi pomysłami!
To przegląd moich najlepszych pomysłów w roku 2013 :)











4 komentarze:

  1. Piękne prace! Powodzenia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie robisz te kwiaty:) gratuluję i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod mega wrażeniem. Te kwiatuszki wyglądają jak żywe. Prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, na pierwszy rzut oka wyglądają jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;o)