wtorek, 27 maja 2014

Słoneczniki na zamówienie


10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słoneczniki są suuuper!
    Jeszcze nie próbowałam wykonać słoneczników w takiej wersji - może najwyższy czas spróbować:)))
    Serdecznie zapraszam do mnie i moich słoneczników:)

    OdpowiedzUsuń
  3. PREJŻAŁAM Z LEKSZA TWÓJ BLOG I COŚ WSPANIAŁEGO MYŚLĘ ŻE ZOSTANĘ DŁÓŻEJ I NIE RAZ MIĘ ZAINSPIRUJESZ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiatuszki;) Zostaję u Ciebie. Mogę? Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. są przepiękne:) masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  6. słoneczniki jako żywe :-)
    ale ja tam przebiśniegi dopatrzyłam :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przychodzę z rewizytą :) Piękne słoneczniki, wyglądają jak prawdziwe ! Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ;o)